Bredbandsguidens garanti

Bestilling

Har du allerede en leverandør på adressen og vil bytte eller bestiller du helt nytt bredbånd?
For at bestillingen skal bli korrekt trenger vi nummeret til fasttelefonen som det nåværende abonnementet ditt er knyttet til i
Valgfri utfylling
Vennligst velg!
I de fleste tilfeller vil du trenge modem fra leverandøren. Hvis du bare bytter produkt hos din eksisterende leverandør, kan du her velge å ikke få tilsendt et nytt modem. Hvis du er usikker, lar du feltet være avkrysset.

Oppsummering

Dette er en oppsummering av totalkostnadene for produktet du har valgt:

F.eks. h0101
F.eks. 0180 Oslo
Her kan du legge inn ekstra opplysninger - f.eks. leilighetsnummer

Takk for din bestilling!

Vi har mottatt din bestilling. Skulle vi trenge flere opplysninger fra deg eller om det skulle være noe annet, tar vi kontakt med deg

Ordreoppsummering

Vennligst vent...

Din ordre behandles

Trenger du hjelp?

Våre rådgivere hjelper deg gjerne med å finne bredbåndsleverandøren som passer deg best

Ring meg

En av våre rådgivere ringer deg opp snarest! *

* Vår kontortid er hverdager 9-17

Chat

Bestilling

Bredbåndsguiden samler alle tilbydere som kan levere Xdsl/Bredbånd til din adresse på et sted. Tjenesten er helt kostnadsfri og det koster deg ingen ting å benytte Bredbånd.no sine tjenester. I motsetning til andre kjente sammenligningstjenester i Norge som for eksempel telepriser.no tilbyr vi også deg som bruker å bestille produkter via vår tjeneste.Bestill bredbånd til din adresse - Bredbånd.no

Vi har også i flere tilfeller eksklusive kampanjer som vi får direkte fra leverandørene, som varer en bestemt tidsperiode. Dette er kampanjer som andre tjenester ikke lister ut fordi det er eksklusivt gitt til oss som partner.

Vi er i dag en av de største partnerne til flere av Norges ledende bredbåndsleverandører, og på den måten kan vi forhandle frem gode priser som du som bruker får glede av. Du kan selv se om det finnes noen kampanjer på din adresse ved å foreta et søk.

Listen under beskriver gangen i hvordan en bestilling fra Bredbånd.no blir håndtert.
  • Dere bestiller opp et produkt i form av et Bredbånd.
  • Bestilling korrigeres av leveranseavdelingen hos Bredbåndsguiden. Er det mangler vil du få en tilbakemelding om dette.
  • Hvis alt er greit sendes bestillingen videre til leverandøren.
  • Dere får ordrebekreftelse fra leverandøren. Ved spesialkampanje er det ofte at leverandøren bare sender ut en automatisk ordrebekreftelse. Da er det prisene du bekreftet via SMS til oss i Bredbånd.no som gjelder.
  • Leverandøren vil videre sende deg informasjon angående status på leveransen. Ved montørbestilling så får du tilsendt montørdato i forkant. Montøren ringer deg 1-2 dager før han kommer for å avtale tidspunkt.
  • Generelt om montører: De jobber mellom kl 0800 og 1600 og oppdragene kan tildeles forskjellige montørselskap. Likevel er det det landsdekkende montørselskapet Relacom som oftest får oppdraget.
  • Har du ikke behov for montør? Da får du bare tilsendt modem og gjør-det-selv pakke hjem. xDSL-injen/bredbåndet vil fungere den dagen leverandøren klargjør telefonlinjen i sentralen.
  • Modem og utstyr sendes av leverandøren i form av post i forkant av oppkoblingen.
  • Oppstår det problemer med leveransen kan dette tas opp med Bredbåndsguiden. Dette gjelder også ved feil med faktura.
  • For supporthjelp ta kontakt med leverandørens supportsenter. Bredbåndsguiden har i dag ikke noe direkte support.